14 November, 2013

IMAGEN DE MARCA: La Diplomate

VISUAL IDENTITY: La Diplomate












La Diplomate ha renovado su imagen con una identidad desmarcada de épocas y estilos, como sus tés. Una lograda combinación de tonos elegantes en negro y oro marcan un grafismo influenciado por diferentes épocas sin pertenecer a ninguna.
Más de 60 variedades de esta hierba tan preciada son vendidas en sus tiendas por todo el mundo. Esta, en particular, se encuentra en una preciosa calle peatonal de Burdeos, patrimonio de la Humanidad. El pequeño escaparate resulta tan atractivo con una mezcla de lamparitas vintage de diseños diversos.

The Diplomate has renewed its image with a visual identity beyond periods and styles, like its teas. A successful combination of black and gold tones highlights a graphism influenced by different decades.
More than 60 of the best worldwide varieties of this herb are sold here. This store is located in a beautiful pedestrian street, World Heritage site, in the center of Bordeaux. The small shopwindow results very attractive with a mix of vintage lamps of different designs.


Images: Behance

3 comments:

  1. Beautiful branding, very chic! and yes…i also like the shopwindow.

    ReplyDelete
  2. definitely looks like a branded experience - thanks for posting :)

    ReplyDelete

Tu aportación es siempre bienvenida

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...